ŠKOLENÍ | OBCHOD
![](https://www.az-skills.eu/file/6r/How%2520to%2520deal%2520with%2520different%2520types.jpg?path=1%2F244.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Když dva říkají totéž, není to totéž.
![](https://www.az-skills.eu/file/6q/savings-2789112_1920.jpg?path=1%2F243.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Prodej prémiových produktů vyžaduje obchodní argumentaci postavenou na konceptu „total cost of ownership".
![](https://www.az-skills.eu/file/6m/Overcoming%2520objections.jpg?path=1%2F239.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Jak překonat typické námitky a přesvědčit vaše klienty profesionálními argumenty.
![](https://www.az-skills.eu/file/6l/Successful%2520negotiation.jpg?path=1%2F238.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Obchodní vyjednávání se podobá hře. Osvojte si základní pravidla a budete vítězit.
![](https://www.az-skills.eu/file/6k/Aquisition%2520of%2520B2B%2520clients.jpg?path=1%2F237.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
V oblasti B2B máte jen omezený počet potenciálních klientů, které oslovujete. Připravte se na první kontaktní telefonát velmi pečlivě!
![](https://www.az-skills.eu/file/6h/Advising%2520salesman.jpg?path=1%2F234.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Zákazníci dnes od obchodníka očekávají profesionálního poradce, nikoliv jen toho, kdo je obslouží.
![](https://www.az-skills.eu/file/6g/Price%2520presentation%2520and%2520negotiation.jpg?path=1%2F233.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Každé zboží má někde svého kupce.
![](https://www.az-skills.eu/file/6e/How%2520to%2520make%2520%2520business%2520appointments.jpg?path=1%2F231.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Schopnost dohodnout si osobní schůzku s jakýmkoliv klientem je základní dovedností každého obchodníka.
![](https://www.az-skills.eu/file/6c/Client%2520segmentation.jpg?path=1%2F229.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Zanalyzujeme systém vaší současné komunikace s klienty a vylepšíme ho.
![](https://www.az-skills.eu/file/6b/Collection%2520for%2520salespeople.jpg?path=1%2F228.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Vymáhání nezaplacených faktur není nikdy "příjemná" aktivita. Zaměříme se na přímou telefonickou a e-mailovou komunikaci s dlužníky.
![](https://www.az-skills.eu/file/6a/Difficult%2520negotiation.jpg?path=1%2F227.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
Některá vyjednávání jsou těžší než jiná. Proč? Možná čelíte početní přesile, protistrana používá nefér praktiky, jednáte pod časovým tlakem.
![](https://www.az-skills.eu/file/69/Effective%2520communication%2520in%2520purchase.jpg?path=1%2F226.jpg&_af=resize-700x450-cover-cropmid)
„Zisk leží v nákupu," říkají zkušení podnikatelé.