ŠKOLENÍ | KOMUNIKACE
V současnosti jsou v českých firmách zaměstnány tisíce bulharských dělníků, řidičů a specialistů. Tento seminář vám pomůže zvládnout rozdíly v české a bulharské mentalitě v pracovním prostředí.
Servisní technik je velvyslancem své firmy u klienta. Očekává se od něj, že bude jednak odborníkem na slovo vzatým a zároveň dobrým komunikátorem, který vyhoví vysokým očekáváním zákazníků.
Mnoho komunikace dnes probíhá prostřednictvím e-mailů. Je proto důležité při práci s e-maily aplikovat pravidla komunikace označovaná jako „7 C“.
Být asertivní v práci neznamená být hrubý nebo vyvolávat na druhé nátlak.
Historicky mají Češi a Němci mnoho společného. Ale v podnikání a byznysu se náš způsob komunikace a řízení mnohdy významně odlišuje.
Ti druzí nejsou "divní". Jsou jiní. Porozumějte typologii komunikačních stylů.
Jak dosáhnout dohody s kolegy v korporátním pracovním prostředí.
Odlišnosti v rakouském a českém přístupu ke komunikaci a řízení ve firmách.
Tipy a triky pro pokročilé prezentující.