ŠKOLENÍ | OBCHOD
Když dva říkají totéž, není to totéž.
Prodej prémiových produktů vyžaduje obchodní argumentaci postavenou na konceptu „total cost of ownership".
Jak překonat typické námitky a přesvědčit vaše klienty profesionálními argumenty.
Obchodní vyjednávání se podobá hře. Osvojte si základní pravidla a budete vítězit.
V oblasti B2B máte jen omezený počet potenciálních klientů, které oslovujete. Připravte se na první kontaktní telefonát velmi pečlivě!
Zákazníci dnes od obchodníka očekávají profesionálního poradce, nikoliv jen toho, kdo je obslouží.
Každé zboží má někde svého kupce.
Schopnost dohodnout si osobní schůzku s jakýmkoliv klientem je základní dovedností každého obchodníka.
Zanalyzujeme systém vaší současné komunikace s klienty a vylepšíme ho.
Vymáhání nezaplacených faktur není nikdy "příjemná" aktivita. Zaměříme se na přímou telefonickou a e-mailovou komunikaci s dlužníky.
Některá vyjednávání jsou těžší než jiná. Proč? Možná čelíte početní přesile, protistrana používá nefér praktiky, jednáte pod časovým tlakem.
„Zisk leží v nákupu," říkají zkušení podnikatelé.